Entrades recents

Prova Tesla Model 3

Avui hem anat a provar el Tesla Model 3, elcotxe de prova era el Model 3 Performance Dual motor, aquest ...

Preguntes frequents

Fem un recull de les preguntes més freqüents sobre el nostre cotxe i la ITV– No puc circular si no m'han fet el diagnòstic a bord (OBD)? Error. S...

Prova Tesla Model 3

Publicat: 05-03-2019


Avui hem anat a provar el Tesla Model 3, elcotxe de prova era el Model 3 Performance Dual motor, aquest model aporta 450CVde potència, amb tracció a les 4 rodes, una acceleració de 0 a 100 en 3,2segons i una velocitat màxima de 250KM/h.


Primeres sensacions, el cotxe no té clau itenim dues maneres d’obrir el cotxe: la primera és amb una targeta ques’escaneja al pilar del cantó de la porta del conductor i així es desbloquejael cotxe. La segona i la opció recomanada per Tesla és l’aplicació per mòbil,que apart de poder accedir al cotxe només acostant-se, també en podem controlarla temperatura interior des d’on siguem, veure el nivell de càrrega i fins itot treure el cotxe d’on estigui aparcat i que vingui sol fins on som.


Tenim dues opcions de conducció autònoma, lade pilot automàtic (una versió moderna del control de creuer) el qual permetque el cotxe giri, acceleri i freni automàticament quan hi hagi altres vehiclesi vianants al nostre carril, aquesta opció costa 3.200€. I la capacitat deconducció autònoma total, el qual el cotxe condueix de forma totalment autònomai també té la funció d’aparcament i la de convocar el cotxe (que vingui sol),que val 5300€, sempre hi ha la possibilitat d’actualitzar el sistema deconducció autònom del bàsic al complert amb previ pagament.


L’autonomia del Tesla Model 3 performance ésde 530KM, i el temps de càrrega amb el “Supercharger” de Tesla és de 40 minuts,mentre que en un carregador normal de casa és de 8 hores.


Al no tenir motor convencional, tenim dosmotors elèctrics un a la part de davant que queda per darrera de les rodesdavanteres i un a la part posterior ens queda molt d’espai per a maleter, un adavant i un a darrera amb molt d’espai.


Tot el cotxe segueix una línia moderna iestilitzada, amb el mínim de peces que sobresurten, per exemple les manetes dela porta estan amagades dins la mateixa porta, i tot el sostre és de vidre.


Quan entrem a l’habitacle el primer que trobemés la falta de botons, només tenim una pantalla gegant al mig i el volant, lasortida d’aire està amagada a la junta del vidre i així tot queda mésestilitzat. El volant s’ajusta amb la consola central, igual que els modes deconducció, la temperatura interior, la música i el navegador. El sistema té unaresposta immediata al tacte, és molt intuïtiu i fàcil de fer servir.


Arriba l’hora de la veritat, la respostamecànica del cotxe, el primer que notarem, sobretot amb els que no haginconduit mai un cotxe elèctric és el silenci, i la segona és el sistema deregeneració de l’energia, un sistema que permet recarregar la bateria a l’horaque frenem, el mateix motor quan deixem anar l’accelerador fa servir laregeneració per aprofitar l’energia i a la vegada frenar.


A part d’això només trobem una gran diferènciaamb els cotxes convencionals, l’acceleració brutal, deixaríem a la majoria decotxes esportius endarrere en acceleració, la distribució de pesos fa que elcotxe s’aguanti a l’asfalt perfectament i la conducció és molt fina i estable.


La conducció autònoma en el nostre cas era labàsica i no és més que un sistema més modern de control de creuer. Esperem enun futur poder provar el sistema complert per donar la valoració definitiva.


El preu del cotxe que hem provat nosaltres ésde 71.080€


El cotxe que hem configurat nosaltres com avehicle que compraríem 69.180€ canviant el model performance per Long-range(l’autonomia és de 560KM) i el sistema de conducció autònoma total.


Els cotxes es poden finançar a un interès moltbaix, d’un 3,25%, tenen l’opció de donar un cotxe d’entrada i un terminid’entrega d’uns 2 mesos.


 


En definitiva, un cotxe molt complert i granalternativa a BMW, Audi i Mercedes. Esperem provar les novetats que s’estanpresentant durant aquest any i sobretot aquesta setmana al Saló de Ginebra perveure is Tesla segueix sent l’amo i senyor dels cotxes elèctrics.


Nosaltres anem innovant i ja arreglem i venemcotxes híbrids i elèctrics. Si teniu qualsevol dubte o voleu canviar de cotxeno dubteu en contactar amb nosaltres.


Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per optimitzar la teva navegació, adaptar-se a les teves preferències i realitzar tasques analítiques. Al continuar navegant acceptes la nostra política de cookies. Més informació

Entesos