Entrades recents

Prova Tesla Model 3

Avui hem anat a provar el Tesla Model 3, el cotxe de prova era el Model 3 Performance Dual motor, aquest ...

Preguntes frequents

Fem un recull de les preguntes més freqüents sobre el nostre cotxe i la ITV– No puc circular si no m'han fet el diagnòstic a bord (OBD)? Error. S...

Prova Tesla Model 3

Publicat: 05-03-2019


Avui hem anat a provar el Tesla Model 3, el cotxe de prova era el Model 3 Performance Dual motor, aquest model aporta 450CV de potència, amb tracció a les 4 rodes, una acceleració de 0 a 100 en 3,2 segons i una velocitat màxima de 250KM/h.


Primeres sensacions, el cotxe no té clau i tenim dues maneres d’obrir el cotxe: la primera és amb una targeta que s’escaneja al pilar del cantó de la porta del conductor i així es desbloqueja el cotxe. La segona i la opció recomanada per Tesla és l’aplicació per mòbil, que apart de poder accedir al cotxe només acostant-se, també en podem controlar la temperatura interior des d’on siguem, veure el nivell de càrrega i fins i tot treure el cotxe d’on estigui aparcat i que vingui sol fins on som.


Tenim dues opcions de conducció autònoma, la de pilot automàtic (una versió moderna del control de creuer) el qual permet que el cotxe giri, acceleri i freni automàticament quan hi hagi altres vehicles i vianants al nostre carril, aquesta opció costa 3.200€. I la capacitat de conducció autònoma total, el qual el cotxe condueix de forma totalment autònoma i també té la funció d’aparcament i la de convocar el cotxe (que vingui sol), que val 5300€, sempre hi ha la possibilitat d’actualitzar el sistema de conducció autònom del bàsic al complert amb previ pagament.


L’autonomia del Tesla Model 3 performance és de 530KM, i el temps de càrrega amb el “Supercharger” de Tesla és de 40 minuts, mentre que en un carregador normal de casa és de 8 hores.


Al no tenir motor convencional, tenim dos motors elèctrics un a la part de davant que queda per darrera de les rodes davanteres i un a la part posterior ens queda molt d’espai per a maleter, un a davant i un a darrera amb molt d’espai.


Tot el cotxe segueix una línia moderna i estilitzada, amb el mínim de peces que sobresurten, per exemple les manetes de la porta estan amagades dins la mateixa porta, i tot el sostre és de vidre.


Quan entrem a l’habitacle el primer que trobem és la falta de botons, només tenim una pantalla gegant al mig i el volant, la sortida d’aire està amagada a la junta del vidre i així tot queda més estilitzat. El volant s’ajusta amb la consola central, igual que els modes de conducció, la temperatura interior, la música i el navegador. El sistema té una resposta immediata al tacte, és molt intuïtiu i fàcil de fer servir.


Arriba l’hora de la veritat, la resposta mecànica del cotxe, el primer que notarem, sobretot amb els que no hagin conduit mai un cotxe elèctric és el silenci, i la segona és el sistema de regeneració de l’energia, un sistema que permet recarregar la bateria a l’hora que frenem, el mateix motor quan deixem anar l’accelerador fa servir la regeneració per aprofitar l’energia i a la vegada frenar.


A part d’això només trobem una gran diferència amb els cotxes convencionals, l’acceleració brutal, deixaríem a la majoria de cotxes esportius endarrere en acceleració, la distribució de pesos fa que el cotxe s’aguanti a l’asfalt perfectament i la conducció és molt fina i estable.


La conducció autònoma en el nostre cas era la bàsica i no és més que un sistema més modern de control de creuer. Esperem en un futur poder provar el sistema complert per donar la valoració definitiva.


El preu del cotxe que hem provat nosaltres és de 71.080€


El cotxe que hem configurat nosaltres com a vehicle que compraríem 69.180€ canviant el model performance per Long-range (l’autonomia és de 560KM) i el sistema de conducció autònoma total.


Els cotxes es poden finançar a un interès molt baix, d’un 3,25%, tenen l’opció de donar un cotxe d’entrada i un termini d’entrega d’uns 2 mesos.


 


En definitiva, un cotxe molt complert i gran alternativa a BMW, Audi i Mercedes. Esperem provar les novetats que s’estan presentant durant aquest any i sobretot aquesta setmana al Saló de Ginebra per veure is Tesla segueix sent l’amo i senyor dels cotxes elèctrics.


Nosaltres anem innovant i ja arreglem i venem cotxes híbrids i elèctrics. Si teniu qualsevol dubte o voleu canviar de cotxe no dubteu en contactar amb nosaltres.


Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per optimitzar la teva navegació, adaptar-se a les teves preferències i realitzar tasques analítiques. Al continuar navegant acceptes la nostra política de cookies. Més informació

Entesos